Anders Söderman
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2008
(5)
▼
12/28 - 01/04
(5)
Gott Nytt År hela världen - klockan 23 15
Stillahavstid ...
Nyårsaftonsmorgon för femtioåttonde gången
Inget snack, skippa crack - sa FRA, annars ...
Då var det dags ...
Om mig
Goodfather
Visa hela min profil
onsdag 31 december 2008
Stillahavstid ...
Jag föredrar här och nu (08 02) - så det får bli svensk tid i fortsättningen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar