onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År hela världen - klockan 23 15

Jag önskar att jag satt vid världens ände och fick skåda Bing Bang utanför matsalsfönstret, men men - ingen liftar ju längre så jag får stanna här hemma. Bara tanken är dock så fantasieggande att det kryper lite i skinnet.

Nu är det som sagt så att jag inte har någon fönsterplats, utan jag tar farväl av vårt kära gamla tjugohundraåtta och hälsar ett nytt fräscht år välkommet efter de 732 920 dagar som gått efter kristi födelse.
Själv födde jag en spännade verksamhetsplan idag inför ett kommande projekt och tackar därmed den goda kraft som lät mig ha arbetslust ända in i de sista timmarna på året.

2009 blir ett mycket spännade år tror jag - men tyvärr på både gott och ont.

Var rädd om er alla människor och vakna fulla med hopp och framtidstro imorgon bitti - det är ni värda. //Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar