onsdag 31 december 2008

Nyårsaftonsmorgon för femtioåttonde gången

Vill egentligen bara kontrollera om tidsangivelsen nu blir rätt. Jag har ju nu erkänt att jag bor i Sverige!

Det här blir en bra dag, det har jag bestämt och det känner jag också på mig.
Må bra denna underbara vinterdag!

PS Klockan är nu 07 44 DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar